بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


لنگی های بی افتخار یا مکتبیون ره گم کرده!؟

آگهی رایگان

برای نمونه چند سطر از آخرین پست یکی از پیج های المعلوم حال در بین صفحات اجتماعی" فیسبوک "را مورد نقد قرار دادیم تا این دوستان یکدفعه فکر نکنن  حرف حق می زنن و کسی هم نمی تواند پاسخ چرندیات این بی اطلاعان فوتبال نفهم را بدهد!
مگر بارها و بارها مطرح نکردید و مدعی نشده بودین که ناصر حجازی به دلیل مخالفت های که با رژیم و برخی از مدیران دولتی در مقاطع مختلف داشته مسئولان ذی صلاح  حتی  برای  پوشش رسانه ای و اطلاع رسانی اخبار مراسم ها و همایش های مربوط به ایشان کم کاری می کنن و به عمد اجازه اطلاع رسانی و پوشش مناسب آنرا تا به حال نداده اند!
پس این تهدید و ادعای شما مبنی بر اینکه:ما با سرمربی و قلیل هوادارانش اتمام حجت میکنیم و اگر این مذاکرات ادامه داشته باشد همانند خبر بختیار رحمانی ادامه کار را از طریق خبرگزاری ها و سایت های معتبر و روزنامه ها ادامه خواهیم داد.
دوست عزیز لنگی من اولا از آبرو و نام ناصرخان برای بی آبروی و حیثیت تیم بی افتخارتون مایه نگذارید!
دوما برای تک تک اراجیفی که بافتی دلیل و سند محکمه پسند دارم که  ثابت میکند شما نه استقلالی هستید و نه طرفدار پیشکسوتی آبی!به راحتی می توان این تحرکات پیج جدیدی که ساختید را جهت حفظ منافع تیم در پیتتون دانست و می خواهید در این آشفته بازار چند دستگی های میان هواداران استقلال ماهی خودتان را صید کنید!شمای که از ادینیو صحبت میکنید و حرف از پیری و احتمالا مصدومیت این بازیکن می کنید چرا از عملکرد وی و گلهای که با پیراهن مس در فصل قبل به استقلال زد صحبتی نمی کنید!
عملکرد درخشانی که به تنهای استقلال را از کسب دو جام در فصل قبل محروم کرده بود!شمای از عباس زاده وعلی لنگی صحبت میکنید،چرا در مورد اینکه یک فصل این بازیکن روی نیمکت لنگی ها نشسته بود و از عدم اعتماد دایی به وی حرفی نمیزنید !شما فقط چهار تا گلی که در بازیهای انتهای لیگ به ثمر رسانده بود را دیدید و فهمیدید دایی چه مربی باهوشیه!!
 اما امید ابراهیمی  سپاهان را که امیر قلعه نویی از لیگ یک به لیگ برتر آورده بود و از همان ابتدای فصل هم به وی بازی می داد و هم ادعای  تاپ بودن وی را داشت چرا حرفی نمی زنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 3 / 1393برچسب:استقلال,فرافکن ها,حاشیه سازان,اختلافات هواداری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com